Faedah Cordypine - Mempertingkatkan Stamina dan Memulihkan Gejala Kelesuan 1

Cordypine memang banyak faedahnya.
Mari kita tengok apakah faedah Cordypine terhadap stamina anda.

Testimonial 1
Halimatun Sidek
Sungai Besar, Selangor
Cordypine - Melegakan sistem pernafasan

Saya berumur 70 tahun dan mempunyai beberapa masalah kesihatan seperti sakit jantung, asma, kerap sakit kepala dan sakit sendi. Saya beminat untuk mencuba Cordypine setelah disarankan oleh jiran saya. Pada minggu pertama saya mengambil Cordypine mengikut dosej yang disarankan, sakit kepala serta asma saya menjadi semakin teruk tetapi selera makan saya bertambah baik. Dua minggu kemudiannya. sakit kepala saya berkurangan, sistem penafasan saya semakin baik dan serangan asma juga telah berkurangan dan ini menjadikan semakin bertenaga dan gembira dengan kehidupan saya.



Testimonial 2
Winson Nirmal Rao
Kota Damansan Selangor
Kesan pemulihan selesema dan batuk yang sungguh menakjubkan

Saya tidak mempunyai apa-apa masalah kesihatan yang serius cuma saya terlalu kerap bersin. Selepas mengambil Cordypine selama 3 hari didapati keluar kahak berwarna kuning. Badan saya juga berasa letih dan saya kerap batuk. Tindak balas ini hanyalah untuk sementara waktu. Pada hari yang ke-10, saya tidak lagi batuk dan kekerapan bersin juga berkurang.

Testimonial 3
Lee Joon Yung
Serdang, Selangor
Asma - Bukan lagi satu masalah kepada saya

Saya seorang pelajar berumur 13 tahun dan menghidap penyakit asma sejak kecil lagi. Ibu menyuruh saya meminum Cordypine dengan harapan penyakit asma saya dapat disembuhkan. Selepas mengambil Cordypine selama 2 minggu. saya jarang batuk tetapi hidung saya berair. Walau bagaimanapun saya dapat rasakan antibodi badan saya semakin kuat kerana dalam tempoh percubaan produk tersebut, tidak langsung diserang asma. Saya akan terus mengambil Cordypine kerana saya yakin ia akan dapat menyembuhkan penyakit saya dengan sepenuhnya.



Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



资料来源:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌