Faedah-faedah DXN Cordypine (1)

Testimonial 1
Lee Ah Lean
Tampin, Negeri Sembilan
Cordypine – Berkesan terhadap masalah tulang belakang


Saya mumpunyai tekanan darah tinggi, masalah saraf dan tulang sejak beberapa tahun yang Ialu. Selain Itu, bintik - bintik merah yang kelihatan pada muka saya juga tidak dapat dikurangkan dengan produk - produk penjagaan kulit mahupun ubat. Keadaan penyakit yang saya alami pada ketika itu amatlah menyeksakan sehingga menjadi suatu tekanan kepada saya.



Dua bulan yang lalu, seorang kawan memperkenalkan saya kepada produk baru DXN iaitu Cordypine. Setelah mengambilnya selama sepuluh hari, saya berasa lebih bertenaga untuk melakukan kerja seharian di rumah walaupun sehingga larut malam.

Masalah tulang belakang yang dialami selama ini kian beransur pulih dan tekanan darah juga menurun. Malahan, terdapat perubahan yang positif pada kulit saya dimana bintik - bintik merah semakin berkurangan. Rawatan semulajadi yang diberikan oleh Cordypine memang sungguh menakjubkan.

Testimonial 2
Wong Siew Yin
Tampin, Negeri sembilan
Tiada lagi masalah kesihatan dengan Cordypine

Saya sering berasa sakit kepala, badan letih serta tidak dapat menumpukan perhatian dalam melaksanakan tugas seharian saya. Selepas mengambil Cordypine selama 1 minggu, badan saya menjadi lebih bertenaga dan saya lebih aktif datam menguruskan kerja seharian di rumah. Bukan itu saja, sakit kepala yang saya alami selama ini juga berkurangan dan tahap konsentrasi saya bertambah baik.

Saya akan meneruskan pengambilan Cordypine bagi mengekalkan kesihatan saya pada tahap yang lebih baik.

Testimonial 3
Teh Kim Tee
Tampin. Negeri Sembilan
Kesan-kesan pembedahan dipulihkan dengan Cordypine

Saya baru saja menjalani pembedahan rahim dan lukanya masih belum sembuh. Selain itu saya juga mengalami masalah kegemukan dengan berat badan 130 paun. Badan saya iuga selalu lemah dan tidak bertenaga.

Selepas mengambil Cordypine selama seminggu. Nanah keluar dari tempat luka pembedahan tetapi saya meneruskan pengambilan Cordypine setiap hari bersama-sama dengan RG & GL 6 pasang selama 2 minggu. Tindak balas ini hanya berlaku untuk sementara waktu sahaja. Tempat luka pembedahan saya kini kian beransur pulih dan berat badan saya iuga didapati menurun (120 paun). Bukan itu saja, kulit saya yang dulunya kering kini telah menjadi lebih tegang dan berseri serta bintik-bintik hitam yang kelihatan pada kulit juga semakin berkurangan.

Perubahan-perubahan ini memang sungguh menakjubkan. Saya yakin Cordypine akan dapat membantu yang lain dalam menangani masalah kesihatan mereka

Testimonial 4
Fisal B. Johar
Bahau, Negeri Sembilan
Sembelit, bukan lagi satu masalah kepada saya


Saya telah banyak menderita akibat masalah sembelit yang saya alami hampir I0 tahun. Saya telah mencuba pelbagai ubat dan cara namun masih tidak menampakkan hasil. Selain itu badan saya juga sentiasa berasa letih dan tidak bertenaga. Terapi setelah meminum 20ml Cordypine setiap hari (dilarutkan dalam air EWS), terdapat beberapa perubahan yang ketara pada badan saya.

Pada peringkat awal, pembuangan air besar berlaku dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam selama 1 minggu dan ini berlanjutan sepanjang tempoh saya mengambil Cordypine. Kini saya tidak lagi mengalami masalah sembelit seperti dulu. Selain itu badan saya iuga berasa sihat dan segar sekarang. Cordypine memang berkesan!



Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



资料来源:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌