Faedah Cordypine - Mempertingkatkan Fungsi Buah Pinggang

Cordypine memang banyak faedahnya.
Mari kita tengok apakah faedah Cordypine terhadap buah pinggang anda.

Testimonial 1
Mohamad Ali B. Mohamad Taha
Tampin, Negeri Sembilan
Cordypine - Jawapan kepada masalah buah pinggang yang saya alami

Saya mengalami masalah buah pinggang sejak dahulu lagi yang menyebabkan saya kerap membuang
air hampir 8 hingga 10 kali sehari. Selain itu, badan saya juga berasa lemah dan tidak bermaya. Doktor pernah menyarankan kepada saya untuk membuat pemeriksaan kesihatan secara terperinci pada buah pinggang untuk mengenalpasti punca pembuangan air yang sangat kerap tetapi saya tidak berbuat demikian.

Pada suatu hari, seorang rakan saya mengesyorkan supaya saya mencuba produk baru DXN iaitu Cordypine. Dalam minggu pertama mengambil Cordypine, kekerapan membuang air masih sama seperti dulu manakala saya kerap membuang air besar sebanyak 3-4 kali sehari. Ini menyebabkan badan saya berasa lemah tetapi pada minggu keduanya kekerapan membuang air semakin berkurangan iaitu sebanyak 5 hingga 6 kali sehari. Kekerapan membuang air besar juga menjadi normal iaitu 1 – 2 kali sehari.

Kini saya dapat merasakan perubahan yang positif pada buah pinggang saya.

Testimonial 2
Wilson Phung
Kangar Perlis
Rawatan semulajadi kepada masalah buah pinggang

Saya berumur 25 tahun tetapi mengalami masalah sakit tulang belakang dan buah pinggang. Setelah diperkenalkan kepada Cordypfne, saya terus mencubanya. Pada peringkat awal pengambilannya, bahagian tulang belakang saya berasa semakins akit. Walau bagaimanapun saya cuba bertahan sehingga 2 minggu dan akhirnya rasa kesakitan itu semakin berkurangan.

Setelah mengambil Cordypine selama 2 bulan, saya berasa lebih sihat dan bertenaga sekarang. Kini saya akan teruskan pengambilan Cordypine kerana ia nyata berkesan.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



Sumber Maklumat:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌