Faedah Cordypine - Memperkuat Sistem Pernafasan

Cordypine memang banyak faedahnya.
Mari kita tengok apakah faedah Cordypine terhadap sistem pernafasan anda.

Testimonial 1

Eddie Chan Kong Hoay
Kepong Baru, Kuala Lumpur
Cordypine melegakan kerongkong saya

Pada masa ini saya tidak mengalami apa-apa
masalah kesihatan yang serius cuma batuk yang masih belum sembuh selama I minggu. Saya kemudian mencuba Cordypine dengan melarutkannya sebanyak 20 ml datam segelas air EWS dan iuga mengambil 20 biji DXN Spirulina dan 6 pasang RG & GL setiap hari.

Selepas 7 hari mengambil Cordypine, kerongkong saya berasa lebih selesa dan batuk saya pun telah sembuh. Cordypine amat menakjubkan kerana ia tidak seperti ubat batuk lain yang menyebabkan rasa mengantuk. Oleh itu Cordypine ialah alternatif baru kepada mereka yang menghidap penyakit baruk

Testimonial 2
Taib B. Idris
Sungai Besar Selangor
Sesak nafas? Bukan masalah saya lagi!

Saya menghidap penyakit darah tinggi. sakit jantung dan mempunyai masalah paru-paru. Keadaan ini menjadikan saya tidak bertenaga dan kurang selera makan. Setelah mengambil Cordypine selama sebulan saya dapati nafas saya semakin lapang dan tidak sesak nafas lagi seperti dulu serta selera makan bertambah baik. Oleh itu saya akan meneruskan pengambilan Cordypine demi menjaga kesihatan tubuh hadan saya.



Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



资料来源:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌