Faedah-faedah DXN Cordypine (2)

Testimonial 5
Amutha A/P Veeran
Kota Damansara. Selangor
Cordypine melegakan sakit sendi

Saya selalu diserang sakit pada bahagian sendi kaki tetapi tidak terlalu serius. Selepas mengambil Cordypine selama 5 hari, saya mengalami tanda-tanda seperti kesakitan pada sendi yang lebih kuat, panas badan serta rasa letih yang teramat sangat.

Tetapi selepas 10 hari, rasa letih dan kesakitan pada sendi saya telah berkurangan. Melihatkan perubahan positif ini, saya akan teruskan mengambil Cordypine supaya pulih sepenuhnya dari masalah sakit sendi yang telah lama saya alami.



Testimonial 6
Mokhtar
Shah Alam, Selangor
Penyelesaian kepada masalah sembelit

Saya mempunyai kesukaran untuk buang air besar sejak dulu lagi. Dalam 2 minggu pertama saya mengambil Cordypine, badan saya berasa sangat letih tetapi selepas sebulan kemudiannya saya tidak lagi mengalami mengalami sembelit dan perut pun tidak berangin seperti sebelumnya.

Kesan yang saya alami amat menakjubkan, terima kasih Cordypine!

Testimonial 7
Siti Aminah Mary Bt. Abdullah
Kg. Bukit Rambai, Melaka
Tekanan darah tinggi menurun

Masalah kesihatan yang telah lama saya alami ialah tekanan darah tinggi dan selalu pitam. Setelah mengambil 20ml Cordypine setiap pagi (dilarutkan dalam air EWS) selama sebulan, saya kerap membuang air dan urin berwarna kuning pekat. Antara perubahan lain ialah tekanan darah saya menurun sedikit dan saya kini tidak selalu pitam seperti dahulu.

Testimonial 8
Rosnah Bt. Mohd Ali
Sungai Besar, Selangor
Cordypine - memperbaiki selera makan

Saya seorang suri rumah berumur 51 tahun dan baru-baru ini diserang penyakit angin ahmar dan kini saya menggunakan tongkat untuk berjalan. Saya disarankan oleh abang ipar saya untuk mencuba Cordypine dengan harapan ia dapat membantu menyembuhkan penyakit saya. Selepas 7 hari mengambil Cordypine saya berasa sakit kepala. Sunngguh menghairankan kerana sebelum ini saya tidak pernah sakit kepala. Namun selepas dua minggu, rasa sakit kepala saya sudah hilang dan selera makan saya tambah.

Saya akan teruskan pengambilan Cordypine kerana saya yakin dalam masa terdekat. Ia akan dapat membantu saya untuk berjalan semula secara normal.




Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



资料来源:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌