Faedah-faedah DXN Cordypine (3)

Testimonial 9
Zalika Bt. Mohd Razman
Kg. Pandan, Kuala Lumpur
Menyembuhkan kudis di kulit


Saya mempunyai masalah alahan dan tidak boleh makan ayam kerana ia akan mengakibatkan kulit saya berkudis dan pecah-pecah di kawasan kaki. Saya terpaksa menahan daripada mengambil makanan ini untuk mengelakkan alahan tersebut daripada berlaku. Setelah mengambil Cordypine selama 2 bulan, kudis akibat alahan dahulu sudah kering dan pulih seperti sediakala. Terima kasih Cordypine!



Testimonial 10
Nur Farah Ain Bt. Amran
Selangor
Migrain dan bisul tidak lagi kerap berlaku

Saya selalu diserang migrain yang teruk iaitu 3 hingga 4 kali dalam seminggu dan saya juga kerap mendapat bisul. Ayah mencadangkan supaya saya mengambil Cordypine setiap pagi. Selepas sebulan saya meminum Cordypine, serangan migrain saya telah berkurangan dan saya juga tidak lagi mendapat bisul. Sejak itu saya dapat bermain dan belajar tanpa gangguan penyakit-penyakit tersebut dan saya berasa lebih gembira sekarang.

Testimonial 11
Abdul Rahman Tohani
Sekinchan, Selangor
Cordypine memulihkan tenaga seksual

Saya berumur 53 tahun dan mempunyai ulser di perut dan telah lama menghidap penyakit resdung. Selain itu saya juga selalu sakit perut dan boleh dikatakan hampir setiap hari. Saya mula mengambil Cordypine pada 2 Januari 2004 yang lalu. Setelah sebulan mengambilnya, perut saya kini tidak sakit lagi dan tenaga seksual saya bertambah baik. Selain itu masalah resdung saya iuga sudah berkurangan dan perkembangan ini amat menggembirakan saya.


Testimonial 12
Roslan B. Hashim
Selangor
Tiada lagi penyakit kurap ayam

Saya mempunyai masalah kulit iaitu kurap ayam. Dalam tempoh sebulan saya mengambil Cordypine, saya dapat air kencing saya berwarna kuning dan kaki terasa sejuk. Walau bagaimanapun, selepas itu bahagian kulit saya yang bermasalah semakin pulih dan kering.

Saya bersyukur kerana Cordypine menunjukkan kesan-kesan positif yang sungguh menakjubkan.




Ingin mengetahui lebih lanjut tentang 【DXN Cordypine】?
Hubungi saya sekarang
email: chtee.dxn@gmail.com
SMS / Whatapps / LINE / WeChat: +6016-7835799



资料来源:
  1. DXN Cordypine Booklet

Comments

Popular posts from this blog

德信:灵芝

德信:灵芝菌丝

猴頭菇的功效與作用及食用方法和禁忌